Hvordan kontakter jeg jer - og hvor lang tid skal jeg vente på svar?

Vi ved at det er irriterende at vente på svar, især hvis ens server er nede eller et vigtigt plugin driller. Derfor bestræber vi os på at hjælpe dig med dine problemer, så hurtigt som det overhovedet er muligt - her på siden kan du læse mere om hvordan du bedst og hurtigst får hjælp til lige præcist dit problem.



Live-Chat

Du finder vores live-chat i højre nedre hjørne når du er på Nice-Hostings hjemmeside, eller hvis du har brugt den før i din Messenger-chathistorik. På livechatten kan du f.eks. få hjælp til generelle spørgsmål, spørgsmål om fakturering, opgradering/nedgradering eller til mindre server problemer. Selvom du selvfølgelig altid må skrive til os, og spørge om vi kan hjælpe med dit specifikke problem, vil der desværre være nogle serverproblemer der er for tekniske til at de kan løses på live-chatten.



Support-tickets

Ticket-systemet kan du bruge til alle de spørgsmål du måtte have - lige fra spørgsmål om fakturering til større servertekniske spørgsmål eller problemer. Med en support-ticket vil du ofte opleve at du får ikke lige så hurtig svar som på live-chatten, men til gengæld har vi mulighed for at undersøge dine spørgsmål eller problemer til bunds - og forhåbentligt få dem løst!



Læs også

Kan jeg blive sponsoreret?

Vi er altid på udkig efter dygtige og spænden Youtubere, Twitchere eller fællesskaber!Du kan læse...

Hvordan kan jeg betale?

Du kan både betale per måned, hvor du manuelt skal forlænge din server hver måned - eller du kan...

Jeg har ikke modtaget e-mails med information om min server?

Øv! Vi beklager virkeligt meget at der er sket en fejl. Har du husket at tjekke dine...